В рамках діалогу зі стейкхолдерами 31 жовтня 2024 року відбулася зустріч студентів спеціальності 051 Економіка та викладачів кафедри економічної кібернетики з Михайлом Курилюком, категорійним менеджером Центрального Офісу ТОВ “Епіцентр К”.
Говорили про маркетингову політику компанії, що включає концепцію орієнтації на споживача з урахуванням його поведінки та здійснення ним вибору на ринку товарів та послуг. Цікавою для студентів була інформація про застосування нейромаркетингу на практиці, зокрема, візуального мерчандайзингу, таргетованої реклами, push-технологій, надж-маркетингу та іншого.
Студенти ставили питання про політику ціноутворення в компанії. Михайло розповів про можливості кар’єрного зростання в ТОВ “Епіцентр К” та специфіку діяльності категорійного менеджера.
В рамках зустрічі поспілкувались також на тему: “Покращення освітніх програм спеціальності 051 Економіка”. В результаті чого були надані пропозиції Михайла щодо можливості залучення студентів через творчі роботи та проєкти до діяльності компанії в рамках виробничої та інших видів практик, а також розширення використання практичних кейсів в навчальних матеріалах освітніх програм.