16 лютого 2021 року Вікторія Леськів, магістрантка спеціальності Економіка (Економічна кібернетика) взяла участь як спікер в “Маркетинг-інтенсив”, організований кафедрою менеджменту і маркетингу. Зустріч відбулася на платформі Google Meet.
Темою доповіді Вікторії стала актуальна на даний час проблема: “Продуктовий маркетинг vs. Маркетинг на споживача: як закохати аудиторію у свою справу.”
Говорили про: правильну постановку цілей компанії; створення стратегії розвитку, орієнтуючись на формат продукту/сервісу; визначення місії, візії та цінностей компанії… та як діяти в умовах карантину: орієнтуватись на продукт чи споживача?
Варто відзначити, що Вікторія успішно поєднує навчання у двох закладах вищої освіти – ПНУ на освітній програмі Економічна кібернетика та Львівській бізнес-школі на ОП Менеджмент маркетингової діяльності, а також працює у сфері маркетингу близько двох років. За словами Вікторії : «Інвестиція у свою освіту – це наймудріший вклад кожного».
Відрадно, що наші студенти мають не тільки глибокі теоретичні знання, а й практичний досвід, яким можуть поділитись.